
LMG Försäkrings AB (posługująca się nazwą handlową LUX MED UBEZPIECZENIA) słucha głosu swoich Ubezpieczonych.
Jesteśmy otwarci na wszystkie uwagi, każda Twoja opinia jest dla nas bardzo cenna. Dzięki nim możemy nieustannie doskonalić nasze procesy, aby móc zapewniać najlepszą jakość świadczonych usług.
Wnioski i rekomendacje z reklamacji są przekazywane do dedykowanych jednostek w organizacji i inicjują zmiany w procesach i obszarach, które tego wymagają.

Jak złożyć reklamację?
Reklamację możesz złożyć:
- elektronicznie – na adres mailowy: reklamacje.ubezpieczenia@luxmed.pl;
- pisemnie - przesyłką pocztową wysłaną na adres naszej siedziby:
ul. Szturmowa 2, 02-678 Warszawa - osobiście w siedzibie naszego biura pod adresem: ul. Szturmowa 2, 02-678 Warszawa.
- telefonicznie pod nr tel.: 22 501 81 60 od poniedziałku do piątku w godzinach: 10:00-14:00
- poprzez wypełnienie Formularza reklamacji na stronie internetowej

W przekazanej sprawie niezbędne jest:
- określenie kiedy i gdzie miało miejsce zdarzenie,
- podanie kto uczestniczył w zdarzeniu,
- zamieszczenie krótkiego opisu sytuacji,
- podanie numeru sprawy (jeśli go posiadasz);
- przekazanie niezbędnych danych kontaktowych do osoby składającej reklamację.
Jaki jest czas odpowiedzi na reklamację?
Staramy się odpowiadać najszybciej jak to możliwe w każdej przekazanej sprawie, a wskazany poniżej termin jest terminem maksymalnym, w jakim odpowiemy na złożoną reklamację.
Zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego oraz o Rzeczniku Finansowym, odpowiedzi udzielamy bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od otrzymania reklamacji. W szczególnie skomplikowanych sprawach termin może zostać wydłużony do 60 dni – informujemy wówczas o przyczynach opóźnienia.
W jaki sposób odpowiemy na reklamację?
Odpowiedzi na reklamację udzielimy w formie pisemnej, tj. listownej lub, na wyraźną Twoją prośbę, w formie elektronicznej. Jeśli nie zgłosisz takiego wniosku, odpowiedź wyślemy pocztą na wskazany adres korespondencyjny.
W odpowiedzi poinformujemy Cię o możliwości wystąpienia z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego (www.rf.gov.pl), a także o możliwości wystąpienia na drogę sądową.




