Reklamacje

zestaw-ilustracji_reklamacje-1.jpg

LUX MED jest otwarty na wszelkie sygnały i opinie swoich Pacjentów.

Dlatego za jedną z naczelnych reguł uznaje gotowość do aktywnego ich słuchania, wyrażającą się z jednej strony w otwieraniu każdemu szerokiego i wygodnego dostępu do przekazania zastrzeżeń i z drugiej – w kształtowaniu i promowaniu postaw sprzyjających odbieraniu wszelkich sygnałów wśród personelu każdego szczebla, w każdej jednostce organizacyjnej.

zestaw-ilustracji_reklamacje-2.jpg

Podstawowe zasady dotyczące reklamacji, jakie obowiązują w LUX MED to:

każda negatywna opinia lub reklamacja stanowi dla nas istotną wartość, jest traktowana jako wyraz zainteresowania i współpracy, a także stanowi istotny bodziec dla doskonalenia świadczonej opieki,

  • każda reklamacja jest rozpatrywana nie tylko pod kątem jej zgodności z obowiązującymi w LUX MED zasadami organizacji świadczenia usług, ale także jako wyraz oczekiwań Pacjentów, co do tych zasad,
  • każdy pracownik ma obowiązek znać i realizować powyższe zasady, a także rozumieć ich znaczenie dla Spółki.


zestaw-ilustracji_reklamacje-3.jpg

Dlatego przyjęliśmy, że:

  • za reklamację uznajemy każdą negatywną opinię, wyrażenie niezadowolenia lub oczekiwań innego przebiegu obsługi,
  • uruchomienie postępowania reklamacyjnego następuje przy wykorzystaniu dedykowanych kanałów zgłaszania reklamacji lub gdy osoba składająca reklamacje innym kanałem wyrazi jasne oczekiwanie kwalifikacji sprawy w ten sposób
  • każde zgłoszenie reklamacji jest rejestrowane, a rejestry służą systematycznie wykonywanym raportom analizującym źródła niezadowolenia,
  • wnioski z prowadzonych analiz kierowane są do właściwych jednostek w organizacji i stanowią istotne źródło informacji na temat poziomu zadowolenia Pacjentów i obszarów, a także obszarów, które wymagają uwagi
  • proces obsługi reklamacji ujęty jest w obowiązującej w Spółce Procedurze, w ramach Systemu Zarządzania Jakością, zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001:2008; realizowany w każdej komórce organizacyjnej, monitorowany przez specjalnie wyodrębniony zespół
zestaw-ilustracji_reklamacje-4.jpg

Wszystkim Pacjentom korzystającym z naszych usług zapewniamy informację o przyjętych w Spółce zasadach podejścia do reklamacji oraz możliwość złożenia reklamacji m.in.:

  • poprzez wypełnienie Formularza reklamacji na stronie internetowej
  • poprzez wiadomość e-mail skierowaną na adres opinie@luxmed.pl
  • poprzez złożenie reklamacji w formie pisemnej w każdym miejscu świadczenia usług, za wykorzystaniem dedykowanego formularza 
  • poprzez pismo skierowane do Spółki LUX MED,
  • ustnie, w każdym miejscu świadczenia usług lub za pośrednictwem Infolinii 22 33 22 888