Leczenie planowe

Jeżeli otrzymasz skierowanie na leczenie szpitalne, skontaktuj się z Koordynatorem Opieki Szpitalnej w ciągu 30 dni od daty wystawienia skierowania.

Jak działa ubezpieczenie

Zadzwoń pod numer: 22 434 00 24

Koordynator przyjmie zgłoszenie i potwierdzi Twoje uprawnienia. Pomoże wypełnić wniosek o realizację świadczenia i wyjaśni Ci, jakie dokumenty będą potrzebne przed rozpoczęciem leczenia szpitalnego.

Jak działa ubezpieczenie

Sprawdź propozycję leczenia

W ciągu 3 dni Koordynator skontaktuje się z Tobą i przedstawi propozycję leczenia szpitalnego. Z niej dowiesz się w jakim szpitalu możesz odbyć leczenie i jak będzie wyglądać ścieżka Twojego leczenia.

Jak działa ubezpieczenie

Wybierz szpital, a Koordynator pomoże Ci przygotować się do pobytu

Koordynator skontaktuje się z Tobą, aby potwierdzić czy akceptujesz propozycję leczenia. Przekaże Ci wszystkie informacje – terminy konsultacji, przyjęcia do szpitala, badań i samego zabiegu. Jeżeli będzie taka potrzeba, Koordynator zorganizuje dla Ciebie transport medyczny.

Jak działa ubezpieczenie

Wykonaj badania i zgłoś się do szpitala

Koordynator potwierdzi realizację leczenia szpitalnego. Będzie czuwać nad przyjęciem Cię do szpitala i sprawnym przebiegiem leczenia.



Pomoc w nagłych przypadkach

Skontaktuj się z Koordynatorem Leczenia Szpitalnego natychmiast, gdy pojawi się pilna potrzeba skorzystania z leczenia szpitalnego.

Jak działa ubezpieczenie

Zadzwoń pod numer: 22 434 00 22*

Infolinia jest czynna 24/7. Koordynator przyjmie Twoje zgłoszenie i potwierdzi Twoje dane. Wysłucha, jaki jest Twój problem medyczny i od razu, w trakcie rozmowy, zaproponuje placówkę, w której możemy udzielić Ci pilnie pomocy. Jeżeli podczas rozmowy wyrazisz zgodę na propozycję leczenia, Koordynator natychmiast poinformuje wybraną placówkę i zorganizuje transport medyczny (jeżeli jest potrzebny).

*Usługa realizowana jest w Warszawie i Gdańsku

Jak działa ubezpieczenie

Rozpoczynasz leczenie w szpitalu

Twój Koordynator w szpitalu będzie już o wszystkim poinformowany, skoordynuje Twoje przyjęcie, potrzebne badania, a w razie potrzeby – pobyt Twoich bliskich w szpitalu.


Centrum obsługi Ubezpieczonych

Infolinia - kontakt telefoniczny

22 339 37 30

Poniedziałek - piątek 8.00 - 16.00

Formularz kontaktowy - email

obslugaubezpieczenia_ind@luxmed.pl

Poniedziałek - piątek 8.00 - 16.00

Najczęściej zadawane pytania