Powiększ czcionkę:

Drukuj
Grupa LUX MED > Biuro prasowe

Grupa LUX MED nagrodzona za jakość obsługi pacjentów

Grupa LUX MED została nagrodzona Godłem „Jakość Obsługi 2011" przyznawanym na podstawie głosów oddanych przez pacjentów z całej Polski. Nagroda już od 4 lat wręczana jest firmom, które kładą szczególny nacisk na standard obsługi swoich klientów.

Wyróżnienie „Jakość Obsługi 2011" jest potwierdzeniem wysokiego poziomu usług świadczonych przez Grupę, ponieważ o przyznaniu nagrody decydują wyłącznie pacjenci. Na podstawie oddanych głosów tworzona jest lista „TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce", które każdego dnia dbają o satysfakcję swoich klientów. W tym roku w głosowaniu wzięło udział 3 miliony klientów z ponad 2 tysięcy polskich miast. Grupa LUX MED otrzymała nagrodę już po raz trzeci.

Bezpieczeństwo i komfort naszych pacjentów są dla nas absolutnym priorytetem. Cały czas wdrażamy nowe rozwiązania, które przekładają się na standard oferowanych przez nas usług. Cieszymy się, że profesjonalizm i zaangażowanie naszego personelu zostały docenione - mówi Anna Rulkiewicz, Prezes Grupy LUX MED.

W naszym serwisie wykorzystujemy pliki Cookies. Są one zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celach statystycznych oraz ułatwienia korzystania z serwisu. Ustawienia te zawsze można zmienić. Szczegółowe informacje o plikach Cookies znajdują się w Polityce Prywatności