Słuchamy głosu Pacjenta


Dbamy o jakość opieki

Dbamy o jakość opieki

Doskonalimy opiekę zdrowotną opierając się na:

  • potrzebach Pacjenta i dostosowanych do nich standardach obsługowych,
  • systemie badań jakości i zarządzaniu informacjami zwrotnymi,
  • strukturze organizacyjnej z jasno określoną odpowiedzialnością za doświadczenia Pacjenta,
  • wsparciu jednej z najlepszych na świecie platform Customer Experience.

Co robimy by doskonalić opiekę?

Aby rozumieć co robimy dobrze, a co musimy poprawiać, korzystamy z wielu metod badania potrzeb i oczekiwań naszych Pacjentów.

Badania ankietowe

Badania Tajemniczego Pacjenta

Analiza reklamacji


Słuchamy, wyciągamy wnioski, działamy.

Słuchamy by zrozumieć potrzeby i oczekiwania Pacjentów. Zebrane opinie pomagają nam ocenić, co robimy dobrze, a co wymaga poprawy i dlaczego. Wnioski z komentarzy wykorzystujemy w doskonaleniu opieki i tworzeniu nowych rozwiązań.


Wybrane rozwiązania na podstawie opinii Pacjentów

Proces zarządzania głosem Pacjenta

Głos Pacjenta zamieniamy w działania

Zebrane opinie są początkiem zarządzania głosem Pacjenta, które odbywa się zarówno w naszych placówkach jak i centrali. W placówkach analizujemy na bieżąco informacje zwrotne, kontaktujemy się z Pacjentami, którzy wyrazili na to zgodę, aby lepiej zrozumieć ich doświadczenia i podjąć właściwe działania naprawcze. W centrali analizujemy wyniki by przygotować rekomendacje i realizować strategiczne projekty wspierające lepsze doświadczenia Pacjentów.

Wybrane opinie naszych Pacjentów

Amelia, 11.03.2024

"Kolejna wizyta i tym razem w pełni udana. Moja córka ma niestety ogromny stres przed każdą wizytą (panicznie boi się dentystów). Podejście do dzieci z takimi problemami jest na najwyższym poziomie. Mnóstwo empatii i cierpliwości (poprzednim razem córce zaczęło robić się słabo). Pani doktor dostosowała całą procedurę pod moją córkę żeby było to dla niej jak najmniej przykre doznanie. Informowała o wszystkim, uprzedzała.  Wracamy do Pani doktor za tydzień. Myślę, że uda się w końcu wyleczyć wszystkie zęby."

Agnieszka, 20.03.2024

"Pełen profesjonalizm. Wspaniała Pani doktor. Na wizycie czułam się bardzo dobrze. Wiedziałam i czułam, że zostałam wysłuchana. Serdecznie polecam."

Grzegorz, 16.01.2024

 "Nie ma konkurencyjnej usługi która oferowałby takie możliwości obsługi mobilnej jak w LuxMed. Możliwość rezerwowania i załatwiania innych spraw przez aplikację mobilną zostawia pozostałych w tyle." 

Zamieszczone komentarze to wybrane opinie przekazane przez Pacjentów w ramach udostępnianych do wypełnienia ankiet po skorzystaniu z usług medycznych zrealizowanych przez Grupę LUX MED.

Grafika 6.png

Wyraź swoją opinię po wizycie

Po wizycie zachęcamy Cię do wyrażenia swojej opinii w Portalu Pacjenta. Podziel się z nami swoimi ewentualnymi uwagami - pomogą nam one dostosować świadczone usługi do Twoich potrzeb.