Słuchamy głosu Pacjenta
Badania ankietowe
Badania Tajemniczego Pacjenta
Analiza reklamacji
Wybrane rozwiązania na podstawie opinii Pacjentów
Wprowadziliśmy możliwość płatności online bezpośrednio poprzez Portal Pacjenta na podstawie opinii Pacjentów, którzy zwracali uwagę na nieelastyczne formy płatności za usługi dodatkowe.
Pacjenci nie posiadający abonamentu mogą już korzystać z aplikacji Portal Pacjenta. Wcześniej otrzymywaliśmy od nich opinie, że aplikacja jest wygodna i powinna być dostępna dla każdego Pacjenta.
W odpowiedzi na zgłoszone zapotrzebowanie Pacjentów i Klientów rozszerzamy grupę placówek współpracujących. W pierwszej połowie 2022 nawiązaliśmy współpracę z 118 nowymi podmiotami leczniczymi. Z aktualną listą placówek współpracujących można zapoznać się na stronie luxmed.pl/placowki (należy zaznaczyć filtr "Placówka współpracująca").
Jednym ze zgłaszanych tematów do poprawy był czas obsługi zwrotu kosztów. Zmieniając procesy i wdrażając systemowe rozwiązania udało nam się skrócić ten czas do około 2 tygodni.
Wdrażamy i doskonalimy koordynację usług na poziomie umawiania wizyt – przed rezerwacją usługi zadajemy pytania dotyczące potrzeb zdrowotnych, aby Pacjenci realizowali właściwą usługę. Dzięki temu, proces leczenia jest sprawniejszy i Pacjent ma możliwość szybciej wrócić do zdrowia.
Aby zapewnić lepszą dostępność do bardzo poszukiwanych usług, poza ciągłym powiększaniem kadry medycznej i sieci placówek, współpracujemy z naszymi podwykonawcami, dzięki czemu udostępniamy Pacjentom dodatkowe terminy wizyt. Dzięki temu ułatwiamy proces leczenia w specjalizacjach najbardziej poszukiwanych przez Pacjentów.
Zamieszczone komentarze to wybrane opinie przekazane przez Pacjentów w ramach udostępnianych do wypełnienia ankiet po skorzystaniu z usług medycznych zrealizowanych przez Grupę LUX MED.