Powiększ czcionkę:

Drukuj

Opiekunowie umowy

Zawierając umowę, otrzymują Państwo dane Opiekuna administracyjnego - pracownika Działu Obsługi Posprzedażowej Klienta, przydzielonego do kontaktu z osobami wskazanymi przez Państwa, który będzie zajmował się obsługą umowy od strony administracyjnej.

Opiekun administracyjny odpowiada m.in. za:

  • rejestrację umów i aneksów w systemie informatycznym;
  • terminowe wprowadzanie aktualizacji list osób zgłoszonych do ubezpieczenia;
  • zamówienie kart, generowanie Kart Ubezpieczonego,
  • przygotowanie informacji o wysokości należnej składki;
  • udzielanie informacji oraz wyjaśnienie ewentualnych niezgodności na dokumentach dotyczących rozliczenia Składki;

Do Opiekuna administracyjnego mogą również Państwo kierować zapytania i uwagi, jakie nasuną się Państwu w trakcie trwania umowy. Opiekun zadba o to, by trafiły one do osób odpowiedzialnych za dany obszar w Grupie LUX MED.


W trakcie trwania umowy do Państwa dyspozycji pozostaje również Opiekun biznesowy - pracownik Departamentu Sprzedaży.

Opiekun biznesowy jest odpowiedzialny m.in. za:

  • przedstawienie oferty Grupy LUX MED oraz informowanie o nowych produktach i usługach;
  • utrzymywanie stałego kontaktu z Państwa przedstawicielami w zakresie ustalania i negocjacji warunków umowy;
  • rozszerzenie umowy o dodatkowe pakiety medyczne i usługi (aneksowanie umowy),
  • przedstawienie oferty warunków odnowienia umowy.


W naszym serwisie wykorzystujemy pliki Cookies. Są one zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celach statystycznych oraz ułatwienia korzystania z serwisu. Ustawienia te zawsze można zmienić. Szczegółowe informacje o plikach Cookies znajdują się w Polityce Prywatności