Powiększ czcionkę:

Drukuj

Termin przesyłania i wprowadzania aktualizacji

Przekazanie aktualizacji Listy Ubezpieczonych powinno nastąpić w terminie określonym w umowie, zazwyczaj nie później niż do 20 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc świadczenia opieki.

W celu zapewnienia rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej dla Państwa pracowników i ich rodzin od 1 dnia miesiąca prosimy o przekazywanie informacji o aktualizacjach z odpowiednim wyprzedzeniem, pozwalającym nam na wprowadzenie zmian do systemów informatycznych. Po wprowadzeniu danych do systemu Państwa pracownicy mogą już umawiać się na wizyty i badania.

W przypadku przekazania danych w innym formacie niż rekomendowany przez LUX MED Ubezpieczenia nie możemy zagwarantować szybkiego wprowadzenia danych. Jeżeli format lub zakres danych nie pozwoli na wprowadzenie danych, taka informacja zostanie przekazana do Państwa z prośbą o skorygowanie formatu pliku lub zakresu danych.


W naszym serwisie wykorzystujemy pliki Cookies. Są one zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celach statystycznych oraz ułatwienia korzystania z serwisu. Ustawienia te zawsze można zmienić. Szczegółowe informacje o plikach Cookies znajdują się w Polityce Prywatności