Powiększ czcionkę:

Drukuj

Sposób przekazywania aktualizacji

Aktualizację listy osób ubezpieczonych należy dokonać:

  mailowo na adres e-mail Opiekuna administracyjnego

Aktualizację przekazują Państwo w formacie pliku Excel. Aktualny wzór pliku zgłoszeniowego dostępny jest w zakładce Dokumenty i załączniki związane z Ubezpieczeniem. W przypadku korzystania z tej formy aktualizacji prosimy pamiętać o zabezpieczeniu pliku przed dostępem osób nieuprawnionych.

e-mail  drogą pocztową

Niezbędne jest również przesłanie poprawnie wypełnionych oryginałów Deklaracji przystąpienia (oraz kwestionariuszy medycznych jeżeli są wymagane) na adres korespondencyjny opiekuna administracyjnego.


W naszym serwisie wykorzystujemy pliki Cookies. Są one zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celach statystycznych oraz ułatwienia korzystania z serwisu. Ustawienia te zawsze można zmienić. Szczegółowe informacje o plikach Cookies znajdują się w Polityce Prywatności