Powiększ czcionkę:

Drukuj
LUX MED Ubezpieczenia > FAQ

Ubezpieczenia dla Klientów Indywidualnych

Sekcja zawiera informacje w jaki sposób krok po kroku wykupić Indywidualne Ubezpieczenie Zdrowotne Magnolia.
  • Wypełnij kwestionariusz osobowy, wpisując dane i wyślij go na adres: sprzedaz_ind@luxmed.pl. Jeśli masz dodatkowe pytania zadzwoń: 22 339 37 33 (pon.-pt. 8:30-19:00).

    W przypadku posiadania uprawnień do taryfy preferencyjnej (dla osób posiadających opiekę w LM) zadzwoń na infolinię 22 339 37 33.

    Na podstawie kwestionariusza zostanie przygotowany wniosek ubezpieczeniowy, który wyślemy na adres mailowy w formie linku do pobrania dokumentu.

    Każdy wniosek należy wydrukować, podpisać we wskazanych miejscach i odesłać na adres:
    EASIT Sp. z o.o.
    ul. Jana z Kolna 35
    81-859 Sopot


    Pamiętaj, wniosek musi zostać podpisany zarówno przez Ubezpieczającego i Ubezpieczonego.

    Dokonaj wpłaty składki na indywidualny rachunek bankowy zawarty we wniosku ubezpieczeniowym, a następnie stosuj się do harmonogramu zawartego w wysłanej na adres mailowy Polisie.

    Ochrona ubezpieczeniowa rozpoczyna się nie wcześniej niż trzeciego dnia po dostarczeniu oryginału podpisanego wniosku ubezpieczeniowego i zaksięgowaniu wpłaty.

    Nieopłacenie składki lub opłacenie w niepełnej wysokości skutkuje brakiem uruchomienia ochrony ubezpieczeniowej.

    Polisa zostaje wystawiona po dostarczeniu kompletu dokumentów, czyli wniosku i wpłaty składki na adres mailowy.

    W ciągu 2 tygodni od uruchomienia ochrony na Twój adres korespondencyjny wyślemy Karty Pacjenta Ubezpieczonego, które będą służyły weryfikacji w Placówkach Medycznych.

    Program opieki medycznej LUX MED obsługuje EASIT Sp. z o.o..


    Zwiń

powrót

W naszym serwisie wykorzystujemy pliki Cookies. Są one zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celach statystycznych oraz ułatwienia korzystania z serwisu. Ustawienia te zawsze można zmienić. Szczegółowe informacje o plikach Cookies znajdują się w Polityce Prywatności