Powiększ czcionkę:

Drukuj
Grupa LUX MED > Biuro prasowe

Komunikacja „Lekarz – Pacjent” ? W LUX MED oceniana po każdej wizycie

LUX MED jako pierwsza sieć medyczna w Polsce wprowadza bieżący monitoring satysfakcji pacjentów. Nowatorskie rozwiązanie będzie stosowane we wszystkich placówkach LUX MED i Medycyny Rodzinnej - w ciągu 24 godzin po konsultacji każdy pacjent otrzyma drogą mailową ankietę, która pozwoli ocenić poziom zadowolenia z przebiegu wizyty lekarskiej.

Każdy Pacjent, którego adres e-mail za jego zgodą znalazł się w bazie LUX MED, w ciągu 24 godzin od konsultacji otrzyma ankietę z sześcioma punktami badającymi poziom zadowolenia z wizyty lekarskiej. Będzie mógł ocenić między innymi czy otrzymał jasne i zrozumiałe informacje dotyczące stanu zdrowia. Wypowie się, czy lekarz podczas wizyty poświęcił mu tyle uwagi i zainteresowania, ile potrzebował, a także czy rozwiał wszelkie jego wątpliwości. Będzie mógł również wyrazić swoją opinię na temat warunków prywatności i intymności - czy były one odpowiednie do sytuacji i wreszcie odpowiedzieć na pytanie, czy poleciłby swojej rodzinie i przyjaciołom lekarza, który go przyjął. Następnie pacjent do każdego pytania przypisuje ocenę od 0 do 10.

- Bardzo zależy nam na stałym podnoszeniu jakości obsługi pacjentów. Robimy to tym skuteczniej, im lepiej znamy ich opinie. Dlatego teraz wprowadzamy rozwiązanie, które pozwoli nam jeszcze bardziej precyzyjnie wskazać obszary, na które powinniśmy zwrócić szczególną uwagę. Zależy nam na tym, aby pacjent czuł, że jest pod odpowiednią opieką od momentu wejścia do placówki, aż do jej opuszczenia, ale standardy medyczne i odpowiednia komunikacja na linii „lekarz - pacjent" są najważniejsze - mówi Anna Rulkiewicz, Prezes Grupy LUX MED.

Nowa ankieta to jeden z wielu elementów tworzących system stałego monitoringu jakości usług LUX MED. W jego skład wchodzą również prowadzone regularnie wywiady telefoniczne, badania realizowane przez niezależne firmy zewnętrzne, a także audyty tzw. Tajemniczego Klienta. W minionym roku uruchomiony został również tzw. System Zintegrowanego Audytu Nadzoru Nad Standardami Medycznymi. Projekt ten ma na celu ocenę jakości standardów medycznych w placówkach Grupy LUX MED.


W naszym serwisie wykorzystujemy pliki Cookies. Są one zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celach statystycznych oraz ułatwienia korzystania z serwisu. Ustawienia te zawsze można zmienić. Szczegółowe informacje o plikach Cookies znajdują się w Polityce Prywatności