Powiększ czcionkę:

Drukuj
Grupa LUX MED > Biuro prasowe

Business Superbrand dla LUX MED

Warszawa 25.06.2009 r.

LUX MED już po raz drugi otrzymał tytuł jednej z najsilniejszych marek biznesowych - Business Superbrand przyznawany przez niezależną Radę Marek skupiającą ekspertów w dziedzinie marketingu.

W tym roku, w kategorii „Business Superbrands", ocenie poddanych zostało 1200 marek reprezentujących różne branże sektora B2B. Spośród nich tytuł otrzymała tylko niewielka liczba - poniżej 5 procent marek.
Nagroda Superbrands jest jedynym na rynku wyróżnieniem przyznawanym działom marketingu, za konsekwentną pracę na rzecz silnej marki. Tytuł przyznaje niezależny panel ekspertów, zwany Radą Marek. W jego skład wchodzą przedstawiciele rożnych środowisk: dziennikarze, eksperci z agencji marketingowych i PR oraz specjaliści marketingu największych firm.

Superbrands jest międzynarodową organizacją działającą od 14 lat w ponad 80 krajach. Jej celem jest promowanie brandingu, poprzez szczegółową analizę studiów przypadku marek, które odniosły największy sukces. Są to brandy, które w danej branży wypracowały sobie niezwykle silną pozycję i dają konsumentowi świadomie lub podświadomie wyczuwalną przewagę nad konkurencyjnymi markami. Na całym świecie wyróżnienia wręczane w ramach projektów organizowanych pod patronatem organizacji Superbrands traktowane są jako dowody świadczące o wyjątkowej sile i rozpoznawalności nagrodzonych marek.

W naszym serwisie wykorzystujemy pliki Cookies. Są one zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celach statystycznych oraz ułatwienia korzystania z serwisu. Ustawienia te zawsze można zmienić. Szczegółowe informacje o plikach Cookies znajdują się w Polityce Prywatności