Powiększ czcionkę:

Drukuj
Dla Pacjentów > O nas

Ankiety Satysfakcji

Ankieta satysfakcji PacjentaZnajomość Pacjentów, rynku, organizacji jest kluczowa dla efektywnego funkcjonowania każdej firmy. Prowadzone przez Grupę LUX MED badania satysfakcji dostarczają nam wiedzy na temat potrzeb, odczuć i wartości jakim kierują się nasi Pacjenci. Wiedza ta wykorzystywana jest w działaniach wspierających budowę relacji opartych na zaufaniu i wzajemnym szacunku.

W trosce o zapewnienie właściwej jakości świadczonych przez nas usług pragniemy poznać Państwa opinię dotyczącą dotychczasowej współpracy poprzez wypełnienie poniższych ankiet:

Ankieta Satysfakcji Pacjenta - ankieta składa się z 30 pytań, skala odpowiedzi zawiera się w przedziale od 1 do 10, obszary które Pacjent może ocenić to:

  • dostęp do usług medycznych,
  • czas oczekiwania na połączenie z pracownikiem Infolinii,
  • obsługa ogólnopolskiej Infolinii,
  • poziom usług i infrastruktura centrum medycznego,
  • obsługa w gabinecie zabiegowym,
  • obsługa w recepcji,
  • obsługa w gabinecie lekarskim,
  • gotowość rekomendacji usług

Ankietę można wypełnić:

  • poprzez cyklicznie wysyłane maile do losowo wybranej grupy Pacjentów po odbytej wizycie

Ankieta Satysfakcji Pacjenta - Lekarz 

Ankietę można wypełnić:

  • po odbytej wizycie za pośrednictwem Portalu Pacjenta
  • poprzez cyklicznie wysyłane maile do losowo wybranej grupy Pacjentów po odbytej wizycie

Uzyskane wyniki pozwalają zdefiniować działania, które należy podjąć w celu szybkiej reakcji na zmienne potrzeby Pacjentów. Przekłada się to na wprowadzane przez nas Programy Rozwojowe, które mają na celu podniesienie jakości świadczonych usług i tym samym wzrost satysfakcji naszych Pacjentów.

W naszym serwisie wykorzystujemy pliki Cookies. Są one zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celach statystycznych oraz ułatwienia korzystania z serwisu. Ustawienia te zawsze można zmienić. Szczegółowe informacje o plikach Cookies znajdują się w Polityce Prywatności