Powiększ czcionkę:

Drukuj

Innowacje w obsłudze Pacjenta

Wspólny system informatyczny oraz najbezpieczniejszy obecnie sposób autoryzacji wszelkiego rodzaju dokumentów - podpis elektroniczny umożliwiają nam utrzymywanie pełnej dokumentacji medycznej wyłącznie w wersji elektronicznej. Dzięki temu lekarze szybciej mogą postawić rozpoznanie i zastosować leczenie.

Pacjenci w każdej sprawie dotyczącej zdrowia kontaktują się z nami 24 godziny na dobę przez infolinię, korzystają też z Portalu Pacjenta. Umożliwia on rezerwację i odwołanie wizyty, sprawdzenie dostępności specjalistów oraz wyników badań laboratoryjnych, a także zadanie pytań specjalistom dzięki usłudze Zapytaj lekarza oraz czatom z doradcami medycznymi. Dodatkowe usługi oferowane w placówkach Grupy można kupić przez sklep internetowy.

  • SMS-owe przypominanie o terminach badań i konsultacji - dzięki niemu Pacjenci mogą umówić się na wizytę z dużym wyprzedzeniem bez obawy o to, że Pacjent po prostu o tej wizycie zapomni,
  • e-biuletyn - elektroniczny newsletter informujący o nowościach w Grupie LUX MED, który można zaprenumerować na stronie www.luxmed.pl,
  • Portal Pacjenta - rozwiązanie przygotowane dla Pacjentów LUX MED i Medycyny Rodzinnej, dzięki któremu mogą oni nie tylko zarezerwować wizytę u wybranego lekarza, lecz także łatwo sprawdzić dostępność poszczególnych specjalistów, a w razie konieczności odwołać umówione wcześniej wizyty. System umożliwia podgląd listy zarezerwowanych i odbytych wizyt, wystawionych skierowań, które nie mają przypisanego terminu wizyty, a także zapewnia dostęp do grafiku usług oraz pracy lekarzy. Za pośrednictwem Portalu można sprawdzać wyniki badań laboratoryjnych oraz uczestniczyć w czatach z doradcami medycznymi.  Więcj informacji o Portalu Pacjenta 
  • wspólna obsługa IT dla całej Grupy - dzięki zintegrowanemu systemowi informatycznemu lekarze we wszystkich placówkach LUX MED i Medycyny Rodzinnej mają elektroniczny dostęp do historii medycznej Pacjenta i zdjęć RTG z radiologii cyfrowej. Nowy system obejmuje także skany medycznej dokumentacji zewnętrznej, kalendarze wizyt, rejestrację, skierowania, opis medyczny, czy wystawianie recept,
  • mobilna wersja Portalu Pacjenta na www.luxmed.pl, która umożliwia zarezerwowanie wizyty online przy użyciu urządzenia przenośnego tableta lub smartfona,
  • aplikacje mobilne dla użytkowników iPhone'ów, iPad'ów oraz telefonów i tabletów z systemem Android. Dzięki aplikacji pacjenci mogą umówić się na wizytę lekarską jeszcze łatwiej, szybciej i z dowolnego miejsca. Zyskują też dostęp do wielu innych praktycznych funkcji. Mają m.in. możliwość umówienia się do dowolnego specjalisty, odwołania wizyty, przeglądania historii poprzednich konsultacji, czy sprawdzenia grafików pracy lekarzy. Aplikacja zawiera także informacje o lokalizacji placówek należących do Grupy. Wersję na telefony z systemem Android można pobrać ze sklepu Google Play, natomiast na iPhone'y oraz iPad'y z AppStore. Wystarczy wykonać trzy proste kroki. Najpierw wpisać w wyszukiwarkę nazwę „Portal Pacjenta LUX MED", a następnie wybrać przycisk „bezpłatnie" oraz „OK". Wówczas aplikacja zostanie pobrana i zainstalowana na urządzeniu
  • e-Market - wirtualny sklep umożliwiający zakup dowolonego pakietu medycznego dla Pacjentów indywidualnych (tutaj),
  • Telefoniczna Informacja Medyczna - w ramach Telefonicznej Informacji Medycznej nasi Pacjenci dzwoniący z problemem zdrowotnym na infolinię Grupy LUX MED pod numerem 22 33 22 888 mogą uzyskać pomoc przez całą dobę. Zespół TIM tworzą doświadczeni lekarze, pielęgniarki i ratownicy medyczni, którzy zbierają od dzwoniącego informacje i starają się doradzić, jakie działania należy w danej sytuacji podjąć. Posiadają także informacje o dyżurach aptek i szpitali,
  • Portal Klienta - dostęp do zintegrowanej platformy informatycznej (zarządzanie listami aktywnymi osób zgłaszanych do opieki medycznej, kontakt z opiekunem administracyjnym Firmy, dostęp do aktualnych formularzy i komunikatów LUX MED, informacji o akcjach profilaktycznych i in.) Badania z zakresu Medycyny Pracy,
  • e-Karta Pacjenta - elektroniczna wersja imiennej karty identyfikacyjnej, z której mogą korzystać wszystkie osoby posiadający konto na Portalu Pacjenta. Osoby korzystające z tradycyjnej wersji Portalu (logowanie przez stronę www.luxmed.pl) otrzymają dostęp do e-Karty w postaci pliku PDF z opcją wydruku. Osoby korzystające z aplikacji Portal Pacjenta na swoich urządzeniach mobilnych e-Kartę będą miały zawsze pod ręką. Więcej informacji o e-Karcie Pacjenta


W naszym serwisie wykorzystujemy pliki Cookies. Są one zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celach statystycznych oraz ułatwienia korzystania z serwisu. Ustawienia te zawsze można zmienić. Szczegółowe informacje o plikach Cookies znajdują się w Polityce Prywatności