Powiększ czcionkę:

Drukuj
Dla Pacjentów > FAQ

Rejestracja wizyty w placówce

Jesteś osobą pełnoletnią i masz umówioną wizytę w ramach abonamentu? Czy wiesz, że możesz zatwierdzić ją samodzielnie przed wizytą bez konieczności kontaktu z recepcją?

Dowiedz się jak to zrobić - szczegóły poniżej.
  • Zarezerwowaną wcześniej wizytę możesz zatwierdzić samodzielnie poprzez SMS lub aplikację mobilną.

    Zwiń

  • Umówioną wizytę możesz samodzielnie zatwierdzić na 2 sposoby:


    • SMS - jeśli wyraziłeś zgodę na kontakt drogą SMS otrzymasz wiadomość tekstową z pytaniem, czy chcesz zatwierdzić wizytę. Jeśli odpowiesz "TAK", dostaniesz SMS z informacją, w którym gabinecie odbędzie się wizyta.
    • online poprzez aplikację mobilną Portal Pacjenta - jeśli wyraziłeś/-aś zgodę na powiadomienia z aplikacji (profil użytkownika > ustawienia powiadomień) poinformujemy Cię o możliwości zatwierdzenia wizyty na 15 minut przed jej rozpoczęciem. Po zatwierdzeniu komunikatu otrzymasz informację o numerze gabinetu.


    Zapoznaj się regulaminem SMS-owego zatwierdzania wizyty.

    Zwiń
  • Wizytę możesz zatwierdzić najwcześniej 15 min przed jej rozpoczęciem, ale nie później niż w czasie jej rozpoczęcia. Z tej opcji możesz skorzystać jedynie na terenie placówki LUX MED lub Medycyna Rodzinna, w której masz zarezerwowaną wizytę.


    Zwiń
  • Jeśli jesteś osobą pełnoletnią i masz zarezerwowaną dla siebie konsultację z lekarzem lub badanie USG, realizowane w ramach abonamentu, możesz je zarejestrować w placówce samodzielnie. Pamiętaj, że możesz rejestrować usługi, za które nie musisz dopłacać w recepcji.

    Zwiń
  • Obecnie samodzielnie nie możesz zatwierdzać:

    • wizyt, za które musisz wcześniej zapłacić (w całości lub w części) w recepcji placówki;
    • badań diagnostycznych poza USG;
    • wizyt wymagających skierowania lekarskiego lub skierowania wydanego w wersji papierowej przez pracodawcę w ramach medycyny pracy;
    • wizyt świadczonych pacjentom małoletnim (podczas których wymagana jest obecność rodzica, opiekuna prawnego lub faktycznego - w zależności od okoliczności);
    • wizyt umawianych za pośrednictwem towarzystw ubezpieczeniowych lub na zlecenie towarzystw ubezpieczeniowych (assistance);
    • wizyt, które nie zostały umówione na określoną godzinę, a jedynie ze wskazaniem przedziału czasowego (wizyty dodatkowe);
    • wizyt umawianych w placówkach podwykonawców LUX MED (tj. wizyt umawianych poza siecią placówek własnych LUX MED).


    Zwiń
  • Po samodzielnym zatwierdzeniu wizyty dokument potwierdzający tożsamość pokaż osobie udzielającej świadczenia zdrowotnego - lekarzowi lub pielęgniarce.


    Zwiń

powrót

W naszym serwisie wykorzystujemy pliki Cookies. Są one zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celach statystycznych oraz ułatwienia korzystania z serwisu. Ustawienia te zawsze można zmienić. Szczegółowe informacje o plikach Cookies znajdują się w Polityce Prywatności