Powiększ czcionkę:

Drukuj

Innowacyjne rozwiązania obsługowe

  Opiekun Klienta

W czasie trwania umowy do Państwa dyspozycji jest Opiekun Klienta, który pozostaje w kontakcie z Klientem i odpowiada za sprawny oraz komfortowy przebieg współpracy.

  Portal Klienta

Nasi Klienci mają dostęp do aplikacji umożliwiającej zgłaszanie osób uprawnionych do opieki medycznej, podgląd listy osób zgłoszonych do opieki, dostęp do plików zgłoszeniowych. Klienci za pośrednictwem aplikacji zyskują również dostęp do ogłoszeń oraz możliwość pobrania aktualnych wzorów formularzy.

  Portal Pacjenta

Do dyspozycji naszych Pacjentów oddaliśmy nowoczesne internetowe rozwiązanie, które umożliwia rezerwację lub odwołanie wizyty (również dla dziecka), odbiór wyników badań laboratoryjnych z komentarzem lekarskim oraz zadanie lekarzowi uzupełniającego pytania do wizyty. Pacjenci za pośrednictwem Portalu zyskują także możliwość zamówienia e-recepty, mają dostęp do listy wystawionych skierowań oraz wgląd w historię odbytych wizyt. Portal Pacjenta jest dostępny także w wersji mobilnej.

  e-Karta Pacjenta

Imienna karta identyfikacyjna w formie elektronicznej dostępna jest na Portalu Pacjenta, również w wersji mobilnej. W razie zmiany nazwiska lub zakresu świadczeń następuje automatyczna aktualizacja e-Karty Pacjenta.

  Ogólnopolska infolinia

Wybór opcji połączenia skraca czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem. Dzięki temu Pacjent może szybciej zarezerwować lub odwołać termin wizyty albo badania oraz uzyskać potrzebne informacje. Nasi konsultanci obsługują Pacjentów także w języku angielskim.

  SMS-owe potwierdzenie rozpoczęcia opieki medycznej

Aby ograniczyć ilość kierowanych przez pracowników zapytań dotyczących daty rozpoczęcia opieki medycznej, nowo zgłaszanym osobom uprawnionym, do których na liście zgłoszeniowej podane zostaną numery telefonu, wyślemy sms z potwierdzeniem daty rozpoczęcia opieki medycznej.

  SMS-owe przypominanie o terminach badań i konsultacji

Pacjenci otrzymują SMS z powiadomieniem o zaplanowanej wizycie, dzięki czemu nie muszą o niej pamiętać. Wizyty mogą również odwołać poprzez SMS, zwalniając terminy dla pozostałych Pacjentów oczekujących na badania lub konsultacje.

  Telefoniczna Informacja Medyczna

Nasi specjaliści - lekarze, pielęgniarki oraz ratownicy medyczni, udzielają porad przez całą dobę. Pacjenci mogą także uzyskać informacje o dyżurach szpitali.

  Elektroniczna dokumentacja medyczna

Lekarze we wszystkich placówkach LUX MED i Medycyny Rodzinnej mają elektroniczny dostęp do historii medycznej Pacjenta i zdjęć RTG z radiologii cyfrowej. System obejmuje także skany medycznej dokumentacji zewnętrznej, kalendarze wizyt, rejestrację, opis medyczny, wystawianie recept.

  Monitorowanie jakości obsługi

Prowadzimy ciągły monitoring satysfakcji Pacjentów poprzez ankiety wysyłane mailowo po wizycie u lekarza, cykliczne ankiety satysfakcji z usług dostępne na stronie www.


W naszym serwisie wykorzystujemy pliki Cookies. Są one zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celach statystycznych oraz ułatwienia korzystania z serwisu. Ustawienia te zawsze można zmienić. Szczegółowe informacje o plikach Cookies znajdują się w Polityce Prywatności