Powiększ czcionkę:

Drukuj

FAQ

  • Z usługi Swoboda Leczenia mogą skorzystać wyłącznie osoby, które posiadają ją w swoim abonamencie. Wszelkimi informacjami w tym zakresie oraz odpowiednimi wnioskami dysponują Pracodawcy. 

    Aby otrzymać refundację świadczeń w ramach usługi Swoboda Leczenia, Pacjent (lub osoba do tego upoważniona) musi przesłać wniosek o refundację wraz z załączonymi oryginałami faktur lub rachunków, które zawierają:

    a) imienne dane osoby, na rzecz którego zostały wykonane świadczenia,
    b) wykaz wykonanych świadczeń,
    c) ilość świadczeń danego rodzaju,
    d) datę wykonania świadczenia,
    e) cenę jednostkową świadczenia.

    Faktura powinna zostać wystawiona na osobę uprawnioną lub, w przypadku świadczeń zdrowotnych realizowanych na rzecz dziecka, na opiekuna faktycznego lub przedstawiciela ustawowego.

    Zgodnie z art. 43 ust 1 pkt 18-19 ustawy VAT faktury za usługi medyczne przedstawione do refundacji powinny być zwolnione z VAT.


    Wniosek wraz z dokumentami należy przesłać na adres:

    LUX MED Sp. z o.o.
    ul. Iłżecka 24 F
    02-135 Warszawa
    z dopiskiem: Refundacja



    Recepcje placówek nie przyjmują powyższych dokumentów.

    W przypadku otrzymania dokumentacji niekompletnej lub niepoprawnie wypełnionej LUX MED poinformuje osobę składającą wniosek o konieczności uzupełnienia danych niezbędnych do podjęcia decyzji i wskaże braki we wniosku.
    Szczegóły dotyczące wysokości refundacji oraz limitów udzielane są przez Pracodawcę na podstawie Regulaminu dołączonego do umowy zawartej z LUX MED.


    W razie pytań zapraszamy do kontaktu: refundacje@luxmed.pl.

    Zwiń

W naszym serwisie wykorzystujemy pliki Cookies. Są one zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celach statystycznych oraz ułatwienia korzystania z serwisu. Ustawienia te zawsze można zmienić. Szczegółowe informacje o plikach Cookies znajdują się w Polityce Prywatności