Powiększ czcionkę:

Drukuj
Grupa LUX MED > Biuro prasowe

Prestiżowe wyróżnienie dla serwisu www.luxmed.pl

Warszawa, 19.06.2009

LUX MED pierwszą firmą medyczną z prestiżowym Certyfikatem Użyteczna Strona.

Celem programu „Certyfikat Użyteczna Strona" prowadzonego przez Nowoczesną Firmę i Fundację Obserwatorium Zarządzania jest wyróżnienie przedsiębiorstw, których serwisy WWW są najbardziej przyjazne użytkownikom. Podczas szczegółowego audytu prowadzonego przez wyspecjalizowane grono ekspertów sprawdzanych jest kilkadziesiąt zagadnień, takich jak m.in. intuicyjna nawigacja, czytelność i spójność treści, obecność w wyszukiwarkach, czy szybkość ładowania strony. Badania poszczególnych zakresów użyteczności wykonywane są przy wykorzystaniu najnowocześniejszych narzędzi internetowych, a także badań satysfakcji użytkowników. Ważnym elementem programu „Użyteczna Strona" jest wskazanie i nagrodzenie tych firm, które w odpowiedzi na potrzeby użytkowników, zadbały o jak najlepszą funkcjonalność swoich stron internetowych. W tegorocznej edycji kryteria te spełniły tylko trzy firmy, w tym LUX MED (jako pierwsza firma medyczna).

Firma LUX MED obecna jest w internecie ponad 8 lat. W marcu tego roku uruchomiona została nowa strona internetowa, która stanowi centrum informacji o Grupie LUX MED oraz wszystkich markach, które ją tworzą, a także ofercie kierowanej do klienta indywidualnego i korporacyjnego. Projekt strony powstał przy wykorzystaniu danych statystycznych oraz kilku tysięcy ankiet nadesłanych przez użytkowników poprzedniego serwisu.

"Podczas tworzenia portalu największy nacisk położyliśmy na przejrzystość, dostępność i jak najbardziej odpowiadający potrzebom naszych użytkowników zasób informacji. Na etapie projektowania strony nieocenione okazało się wsparcie użytkowników, które umożliwiło dostosowanie serwisu do określonych wymagań internautów i w znacznym stopniu przyczyniło się do uzyskania tak prestiżowego wyróżnienia jakim jest Certyfikat Użyteczna Strona. Ta nagroda cieszy nas podwójnie, ponieważ przyznawana jest przez najlepszych w branży specjalistów, ale także w oparciu m.in. o opinię codziennych użytkowników. Stale pracujemy nad rozwojem funkcjonalności strony z myślą o dalszym budowaniu jak najlepszych relacji z naszymi klientami i pacjentami. - powiedziała Marzena Kowalska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Grupy LUX MED i CM LIM.



W naszym serwisie wykorzystujemy pliki Cookies. Są one zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celach statystycznych oraz ułatwienia korzystania z serwisu. Ustawienia te zawsze można zmienić. Szczegółowe informacje o plikach Cookies znajdują się w Polityce Prywatności