Powiększ czcionkę:

Drukuj
Grupa LUX MED > Aktualności

Bieżące

2018-03-14

Nowa odsłona aplikacji Portal Pacjenta

aplikacja Portal PacjentaAplikacja Portal Pacjenta to wygodne umawianie wizyt, sprawdzanie wyników badań i wiele innych przydatnych funkcji w zasięgu ręki.

Dlaczego warto ściągnąć aplikację Portal Pacjenta na swój telefon?

  • Umożliwia ona szybkie i sprawne zarządzanie swoimi wizytami, gdziekolwiek jesteś. Korki, przedłużające się spotkanie? Dzięki aplikacji odwołasz wizytę w kilku szybkich i prostych krokach.
  • Daje ona dostęp do wyników badań laboratoryjnych, historii wizyt i zaleceń.
  • Umożliwia zamówienie recepty bez wizyty w placówce (w procesie kontynuacji leczenia, jeśli leczysz się przewlekle, możesz zamówić receptę i odebrać w wybranej placówce).
  • Daje możliwość przeprowadzenia konsultacji z lekarzem online w trakcie której możesz spytać o dawkowanie leków lub wytyczne dotyczące procesu leczenia.
  • Aplikacja jest bezpłatna i bezpieczna. Stale pracujemy nad jej rozwojem - często pojawiają się nowe funkcjonalności i udogodnienia. 

Aby móc w pełni korzystać z Portalu Pacjenta i aplikacji na telefony i tablety, wymagane jest założenie konta rozszerzonego dostępu. Można to zrobić w dowolnej placówce Grupy LUX MED - w recepcji wystarczy podpisać regulamin. Aby aktywować aplikację, co najmniej raz musisz się zalogować do Portalu na komputerze.

Ściągnij aplikację bezpośrednio ze sklepów mobilnych:

powrót

W naszym serwisie wykorzystujemy pliki Cookies. Są one zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celach statystycznych oraz ułatwienia korzystania z serwisu. Ustawienia te zawsze można zmienić. Szczegółowe informacje o plikach Cookies znajdują się w Polityce Prywatności