Powiększ czcionkę:

Drukuj
Grupa LUX MED > Aktualności

Archiwum

  • Uprzejmie informujemy, że w związku ze wzrostem zachorowań, wydłużeniu ulega czas oczekiwania na połączenia z Infolinią oraz czas realizacji wizyt domowych. Dostępność lekarzy internistów oraz pediatrów może być utrudniona zarówno w Centrach Medycznych oraz na czatach na Portalu Pacjenta. Dokładamy wszelkich starań, aby zminimalizować powstające opóźnienia. Przepraszamy za niedogodności.Więcej szczegółów dotyczących obecnej sytuacji znajduje się poniżej:Według aktualnego raportu Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - Państwowego Zakładu Higieny...
  • Uprzejmie informujemy, że w związku z gwałtownym wzrostem zachorowań czas oczekiwania i realizacji wizyt domowych może ulec wydłużeniu. Jednocześnie pragniemy przypomnieć, że wizyty domowe są realizowane wyłącznie dla Pacjentów, którzy posiadają taką usługę w ramach abonamentu.Pragniemy przypomnieć, że oferujemy rozwiązania, które ułatwiają uzyskanie porady lekarskiej:Konsultacja w formie czatu dla Pacjentów posiadających konto na Portalu Pacjenta.Centra Infekcyjne - kompleksowa opieka medyczna, przeznaczona dla osób...
  • Uprzejmie informujemy, że do 8 stycznia nasze placówki będą działały według tymczasowo zmienionego rozkładu pracy. Przypominamy, że w tym okresie nasi Pacjenci mogą korzystać z czatów z internistami i pediatrami, które są dostępne na Portalu Pacjenta.Szczegółowe informacje na temat godzin otwarcia centrów medycznych uzyskają Państwo w plikach zamieszczonych poniżej oraz pod numerem ogólnopolskiej infolinii 22 33 22 888. Prosimy o sprawdzenie grafików przed zaplanowaniem wizyty lekarskiej.
  • Wizyty online, czyli e-konsultacje z naszymi specjalistami, które dostępne są na Portalu Pacjenta, cieszą się dużym zainteresowaniem. Teraz konsultację online mogą Państwo odbyć również za pośrednictwem telefonu komórkowego, korzystając z aplikacji Portal Pacjenta. Dzięki temu dostęp do lekarza jest jeszcze szerszy - rozmowę można przeprowadzić w dowolnym miejscu. Aby skorzystać z czatu z lekarzem, wystarczy mieć dostęp do internetu oraz zainstalowaną i zaktualizowaną aplikację Portal Pacjenta. Można ją pobrać ze sklepów
  • Przed nami Święta Bożego Narodzenia! W grudniowym kalendarzu podpowiadamy m.in., jak ustrzec się przed problemami żołąkowymi w okresie świątecznym.Pobierz kalendarz - grudzień 2016.

W naszym serwisie wykorzystujemy pliki Cookies. Są one zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celach statystycznych oraz ułatwienia korzystania z serwisu. Ustawienia te zawsze można zmienić. Szczegółowe informacje o plikach Cookies znajdują się w Polityce Prywatności