Powiększ czcionkę:

Drukuj
Dla Pacjentów > O nas

Satysfakcja Pacjenta

Pozycja lidera zobowiązuje nas do ciągłego rozwoju i doskonalenia się na wielu płaszczyznach, dlatego wciąż wdrażamy rozwiązania, które wpływają na wzrost satysfakcji Pacjentów z naszych usług. Już od ponad dwóch dekad pracownicy LUX MED - obsługa infolinii i recepcji, lekarze i pielęgniarki, swoją codzienną pracą starają się nawiązywać partnerską relację z Państwem, naszymi Pacjentami. Wiemy, że nie tylko wysokie kwalifikacje i kompetencja w działaniu, lecz także życzliwość i troska okazywane w naszych placówkach przekładają się na Państwa zadowolenie.

Satysfakcja Pacjenta LUX MEDUtworzyliśmy cykl Programów Rozwoju Pracowników: recepcji,call center, lekarzy i pielęgniarek, dzięki którym nasi pracownicy poszerzają swoją wiedzę z zakresu obsługi Pacjentów. Stale monitorujemy jakość świadczonych przez nas usług. Niezmiernie cieszą nas wyniki ankiet satysfakcji, które wypełniają Państwo po wizycie w naszych placówkach (na bieżąco pracujemy nad ulepszeniem elementów, które według Państwa wymagają poprawy). Dziękujemy za kilkukrotne przyznanie nam nagrody „Gwiazda Jakości Obsługi" - to dzięki Wam LUX MED regularnie znajduje się na liście „TOP 100 najprzyjaźniejszych firm w Polsce" tworzonej wyłącznie na podstawie głosów konsumentów.
W przypadku jakichkolwiek problemów jesteśmy gotowi na dialog i szybką pomoc. W tym celu opracowaliśmy wygodny i skuteczny system składania reklamacji: zarówno w centrach medycznych, jak i za pośrednictwem naszej strony internetowej.

Zobacz

Nagrody i wyróżnienia
Ankiety Satysfakcji

Reklamacje

Programy Rozwojowe

Poza stałym podnoszeniem kompetencji naszego personelu medycznego wprowadzamy szereg udogodnień technologicznych ułatwiających Pacjentom korzystanie z oferty Grupy LUX MED. Dzięki nim możecie Państwo w prosty i wygodny sposób zarządzać swoim zdrowiem - m.in. odbierać wyniki badań laboratoryjnych opatrzone komentarzem lekarskim drogą elektroniczną oraz dokonać e-rezerwacji wizyty dla siebie i swojego dziecka - z wybranym specjalistą w dogodnym terminie i miejscu za pośrednictwem Portalu Pacjenta, a także wybierać i opłacać produkty oferowane przez LUX MED, korzystając z e-Marketu.

Zobacz:

Portal Pacjenta
e-Market
Klub LUX MED
Obsługa Pacjenta

W naszym serwisie wykorzystujemy pliki Cookies. Są one zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celach statystycznych oraz ułatwienia korzystania z serwisu. Ustawienia te zawsze można zmienić. Szczegółowe informacje o plikach Cookies znajdują się w Polityce Prywatności