Powiększ czcionkę:

Drukuj

Zamawianie recepty online

Osoby, które posiadają konto rozszerzonego dostępu na Portalu Pacjenta, mają możliwość zamawiania recepty bez konieczności odbywania tradycyjnej wizyty lekarskiej. Usługa skierowana jest do Pacjentów, którzy regularnie korzystają z opieki medycznej w centrach medycznych LUX MED, posiadają historię zdrowia i choroby zapisaną w dokumentacji medycznej oraz przyjmują leki stosowane w leczeniu chorób przewlekłych, hormonalnej terapii zastępczej lub antykoncepcji.

Jak to zrobić?

Wystarczy

  • zalogować się do Portalu Pacjenta,
  • złożyć zamówienie w zakładce Leki,
  • wskazać wybraną placówkę odbioru recepty.

Dodatkowo w Portalu istnieje możliwość śledzenia statusu realizacji zamówienia. Kiedy recepta będzie gotowa do odbioru w placowce, otrzymasz SMS z powiadomieniem. Czas realizacji zlecenia wynosi 3-4 dni robocze, licząc od dnia roboczego następującego po wysłaniu zgłoszenia.

W przypadku odmowy wystawienia leku z przyczyn medycznych, stosowny komentarz widoczny jest w Portalu, a do Pacjenta zostanie również wysłany SMS o tym informujący.



W naszym serwisie wykorzystujemy pliki Cookies. Są one zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celach statystycznych oraz ułatwienia korzystania z serwisu. Ustawienia te zawsze można zmienić. Szczegółowe informacje o plikach Cookies znajdują się w Polityce Prywatności