Powiększ czcionkę:

Drukuj

Portal Pacjenta

Portal Pacjenta jest nowoczesną, bezpłatną platformą internetową, z której co miesiąc korzysta już ponad 200 tys. Pacjentów Grupy LUX MED. Dzięki niej w szybki i prosty sposób zarządzają oni swoim zdrowiem.

Nowa, udoskonalona wersja Portalu umożliwia jej użytkownikom m.in.:

  • e-rezerwację wizyt dla siebie i swojego dziecka - z wybranym specjalistą w dogodnym terminie i miejscu,
  • odbieranie wyników badań laboratoryjnych drogą internetową, także za pośrednictwem darmowych aplikacji mobilnych dla urządzeń z systemem IOS i Android - bez wychodzenia z domu czy z pracy,
  • zadawanie lekarzowi uzupełniających pytań do wizyty.

Osoby korzystające z Portalu mają także dostęp do:

  • swojej internetowej historii odbytych konsultacji i badań,
  • opisów badań laboratoryjnych opatrzonych komentarzem lekarskim, dzięki którym otrzymują najważniejsze informacje o stanie swojego zdrowia i ewentualne zalecenia medyczne dotyczące dalszej diagnostyki bez konieczności wizyty w placówce,
  • wskazówek dotyczących odpowiedniego przygotowania się do badań,
  • grafiku pracy lekarzy.

Wszystko w jednym miejscu!

Załóż konto!

(Wypełniając formularz, zakładasz konto podstawowego dostępu. Aby móc korzystać ze wszystkich funkcji Portalu Pacjenta, udaj się do najbliższej placówki LUX MED i podpisz regulamin. Szczegółowe informacje o rodzajach kont i dostępnych funkcjach znajdziesz w zakładce poniżej - „Zakładanie konta na Portalu Pacjenta".)


Logowanie do Portalu Pacjenta


Informujemy, że dzięki wdrożeniu aplikacji SSO (Single Sign-On Account), wykorzystującej technikę pojedynczego logowania, Pacjenci LUX MED posiadający konto na Portalu Pacjenta za pomocą tego samego loginu i hasła mogą zalogować się do e-Marketu oraz Klubu LUX MED.


Poznaj funkcje Portalu Pacjenta i dowiedz się, jak wiele zyskasz, korzystając z niego.

  • Korzystając z e-Rezerwacji, nie musisz wykonywać tradycyjnych telefonów za każdym razem, kiedy chcesz umówić się do lekarza. W dowolnym momencie - przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu - możesz samodzielnie przez internet sprawdzić dostępny termin konsultacji u wybranego specjalisty i zapisać się na wizytę (lub ją odwołać).

    Nowe funkcje systemu umawiania wizyt online umożliwiają także rezerwowanie wizyt dla dzieci. Wystarczy, że założysz dziecku konto na Portalu Pacjenta, żeby móc zapisać je do pediatry. Aby umówić wizytę u innego specjalisty, będziesz potrzebować jeszcze elektronicznego skierowania od lekarza.

    Sprawdź listę usług dostępnych dla Ciebie i Twojego dziecka w systemie e-Rezerwacji.

    Sprawna i prosta w obsłudze wyszukiwarka umożliwi Ci wybranie z listy konkretnego lekarza oraz placówkę, do której chcesz się udać. W zależności od potrzeb, jakie masz w danym momencie, możesz umówić się na konsultację w dogodnym dla siebie czasie i miejscu.

    Rezerwacja internetowa umożliwia Ci także zapisanie się na badania diagnostyczne zlecone przez lekarzy Grupy LUX MED. Mając pełen dostęp do Portalu Pacjenta, możesz przeglądać wystawione skierowania, które nie mają przypisanej wizyty, i umówić się na badanie przez internet.

    Łącznie możesz korzystać z około 350 usług dostępnych w systemie e-Rezerwacji (konsultacji specjalistycznych i badań).

    Z e-Rezerwacji może korzystać każdy, kto założy konto na Portalu Pacjenta. (Szczegółowe informacje o rodzajach kont i dostępnych funkcjach znajdziesz w zakładce poniżej - „Zakładanie konta na Portalu Pacjenta".)

    Zwiń
  • Dzięki systemowi e-Rezerwacji nie tylko zapiszesz się na badanie, lecz także dowiesz, jak się do niego prawidłowo przygotować. W zakładce „Umówione", dostępnej dla użytkowników podstawowych i rozszerzonych kont, oraz w zakładce „Skierowania", z której mogą korzystać osoby posiadające rozszerzone konto, widoczny jest link „Przygotowanie", pod którym zamieszczone zostały przydatne wskazówki dla pacjentów szykujących się do danego badania.

    Zwiń
  • Zakładając konto pełnego dostępu na Portalu Pacjenta, masz możliwość podglądu wyników swoich badań laboratoryjnych. Dzięki temu nie musisz dzwonić na infolinię, aby dowiedzieć się, czy wyniki są już dostępne. Informacja o nich pojawiać się będzie na Twoim koncie na Portalu Pacjenta. W ten sposób nie wychodząc z domu, będziesz mieć do nich dostęp od momentu opublikowania ich w systemie. Oryginał wyników badań zamieszczony w formie PDF możesz w razie potrzeby wydrukować.

    Badania dostępne tylko w formie papierowej lub badania, do których laboratorium przesłało kolejną wersję wyniku, dostępne będą do odbioru wyłącznie w placówce, ale informacja o nich zamieszczona zostanie w systemie. Dzięki temu dowiesz się, kiedy możesz je odebrać.

    Badania, o których informacja w ogóle nie pojawi się na Portalu Pacjenta, to badania poufne (takie jak HIV i WR).

    Jeśli w placówce wyrazisz zgodę na dostęp do rozszerzonego konta, jednocześnie zgodzisz się na udostępnianie wyników badań laboratoryjnych na Portalu Pacjenta. Jeśli nie chcesz, aby Twoje wyniki były dostępne na Portalu, konto nie zostanie utworzone. (Szczegółowe informacje o rodzajach kont i dostępnych funkcjach znajdziesz w zakładce poniżej - „Zakładanie konta na Portalu Pacjenta".)


    Zwiń
  • Dzięki wprowadzonym usprawnieniom Portal Pacjenta został wzbogacony w prezentację komentarza wyników badań laboratoryjnych. Wyniki badań każdego, kto ma pełen dostęp do modułu, zostaną opatrzone komentarzem lekarskim. Odpowiedni komentarz lekarza pojawi się w systemie do 10 dni od momentu opublikowania wyników. Dzięki tej opcji otrzymasz najważniejsze informacje o stanie swojego zdrowia i ewentualne zalecenia medyczne dotyczące dalszej diagnostyki bez konieczności wizyty w placówce.


    Zwiń
  • Usługa „Zapytaj lekarza" polega na zadaniu lekarzowi uzupełniającego pytania poprzez Portal Pacjenta do wizyty, która miała miejsce w ciągu ostatnich 40 dni. Pytania można zadawać wybranym lekarzom, przy których nazwisku w Portalu Pacjenta widoczna jest ww. opcja. Przy zadawaniu pytania pojawia się również informacja, kiedy lekarz najwcześniej będzie mógł udzielić odpowiedzi. Po otrzymaniu odpowiedzi wyślemy do Ciebie informację drogą e-mail.

    Pytania powinny dotyczyć zagadnień medycznych związanych z wydanymi zaleceniami. Mając na uwadze bezpieczeństwo naszych Pacjentów, bardzo prosimy, aby zapytania dotyczące nagłych objawów nadal były kierowane za pośrednictwem Telefonicznej Informacji Medycznej pod nr tel. 22 33 22 888.

    Sprawdź, jak korzystać z usługi.

    Zwiń
  • Laboratorium w sieci to aplikacja Portalu, która umożliwia weryfikację Pacjentów LUX MED w Punktach Pobrań Diagnostyki. Dzięki niej Punkt Pobrań może przekazywać wyniki Twoich badań placówce LUX MED (w formie elektronicznej - HL7) i placówce partnerskiej, która zleciła badanie (w formie papierowej). Wyniki będą również dostępne na Twoim koncie w Portalu Pacjenta.

    Zwiń
  • W systemie umawiania wizyt online możesz w dowolnej chwili sprawdzić godziny pracy naszych lekarzy oraz dostępne terminy konsultacji. Na wybraną wizytę możesz się zapisać, korzystając z funkcji e-Rezerwacji.

    Zwiń
  • Mobilna wersja Portalu przygotowana została z myślą o posiadaczach urządzeń mobilnych wyposażonych w przeglądarkę internetową. Dzięki niej możesz mieć dostęp do swojego konta zawsze wtedy, kiedy tylko tego potrzebujesz. Dla jeszcze większej wygody nie musisz wpisywać swojego loginu i hasła za każdym razem, kiedy chcesz przejść do konta na Portalu Pacjenta - wystarczy, że utworzysz profil logowania i wybierzesz 4-cyfrowy PIN, po wpisaniu którego dostaniesz się do Portalu.  

    Mobilna wersja Portalu Pacjenta dostępna jest także w wersji angielskiej.

    Dla urządzeń z systemem iOS i Android dostępna jest do pobrania darmowa aplikacja LUX MED (LUX MED na iPhone, LUX MED na Androida).

    Zwiń
  • Mając dostęp do pełnej wersji Portalu Pacjenta, możesz sprawdzić historię odbytych konsultacji, a także innych usług medycznych, z których korzystałeś/aś. Dzięki temu w prosty i szybki sposób dotrzesz do informacji na temat wizyt i wyników badań, zarówno swoich, jak i swojego dziecka.

    Zwiń
  • Na Twoim koncie na Portalu Pacjenta znajduje się lista placówek partnerskich, z usług których możesz korzystać w ramach posiadanego abonamentu medycznego. W czasie wyjazdów służbowych czy wakacyjnych, podczas składania wizyt znajomym lub rodzinie w innym mieście - w razie potrzeby możesz liczyć na pomoc medyczną. Placówki współpracujące zlokalizowane są na terenie całego kraju. Przed planowanym wyjazdem sprawdź, czy jesteśmy w pobliżu!

    Zwiń
  • Korzystając z modułu elektronicznego, jakim jest Portal Pacjenta, możesz wyrazić swoją opinię na temat usług medycznych i tym samym mieć wpływ na ich jakość. Wystarczy, że wypełnisz Ankietę Satysfakcji Pacjenta dostępną na Portalu Pacjenta i ocenisz zrealizowaną usługę.

    Zwiń
  • Kto może się zarejestrować? I jak to zrobić?
    Każdy, kto ma wykupiony pakiet w Grupie LUX MED, może założyć konto na Portalu Pacjenta, wypełniając prosty formularz. W ten sposób uzyskuje dostęp do usług, które oferuje Portal Pacjenta. Zakres funkcji Portalu, z których możesz korzystać, zależy od rodzaju posiadanego konta.

    Konto podstawowego dostępu umożliwia korzystanie z podstawowych funkcji, które oferuje Portal Pacjenta, m.in. e-Rezerwacji. Dzięki temu możesz umawiać i odwoływać wizyty u wybranych specjalistów (sprawdź listę dostępnych konsultacji).

    Formularz do rejestracji znajdziesz tutaj.

    Jeśli chcesz uzyskać pełen dostęp do Portalu Pacjenta, udaj się do najbliższej placówki LUX MED w celu potwierdzenia tożsamości i podpisania regulaminu.


    Z jakich funkcji możesz korzystać, mając dostęp podstawowy?

    1) Umawianie i odwoływanie wizyt w przychodniach LUX MED.
    2) Podgląd listy zarezerwowanych wizyt.
    3) Podgląd grafiku pracy lekarzy w przychodniach LUX MED.

    Zakładając konto pełnego dostępu, możesz korzystać z wszystkich funkcjonalności Portalu:
    1) e-Rezerwacji - umawiania i odwoływania wizyt oraz badań diagnostycznych (ze skierowaniem od lekarza) w przychodniach LUX MED,
    2) e-Rezerwacji usług dziecięcych,
    3) podglądu listy wizyt zarezerwowanych i odbytych w przychodniach LUX MED,
    4) uzyskania podglądu skierowań wystawionych przez lekarzy LUX MED,
    5) uzyskania podglądu grafiku pracy lekarzy w placówkach LUX MED,
    6) uzyskania informacji o dostępności wyniku badania oraz formy udostępnienia tego wyniku (na Portalu Pacjenta bądź w przychodni LUX MED w zależności od rodzaju wykonanego badania),
    7) uzyskania podglądu komentarzy do wykonywanych badań laboratoryjnych - wyłącznie tych, które są udostępniane na Portalu Pacjenta,
    8) uzyskania dostępu do badań laboratoryjnych z sieci,
    9) możliwości korzystania z usługi "Zapytaj Lekarza",
    10) oceny usług przez wypełnienie „Ankiety Satysfakcji Pacjenta".

    WAŻNE
    Aby założyć konto na Portalu Pacjenta, należy podać swój adres e-mail. Adres ten będzie wykorzystywany do:

    • wysyłania powiadomień potwierdzających zaplanowaną wizytę drogą elektroniczną (nie tylko telefoniczną, SMS),
    • przekazywania informacji dotyczących organizacji wizyt (np. odwołanie w przypadku awarii),
    • przekazywania informacji o pojawieniu się wyników badań na koncie Pacjenta w Portalu,
    • przekazywania informacji o pojawieniu się komentarza lekarskiego do wyników badań na koncie Pacjenta w Portalu.

    Jeśli zapomnisz hasła do swojego konta na Portalu Pacjenta, zostanie ono wysyłane do Ciebie e-mailem. Gdy zapomnisz loginu, możesz go otrzymać SMS-em.

    Informujemy, że dzięki wdrożeniu aplikacji SSO (Single Sign-On Account), wykorzystującej technikę pojedynczego logowania, Pacjenci LUX MED posiadający konto na Portalu Pacjenta za pomocą tego samego loginu i hasła mogą zalogować się do e-Marketu oraz Klubu LUX MED.

    Zwiń

W naszym serwisie wykorzystujemy pliki Cookies,które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celach statystycznych oraz ułatwienia korzystania
z naszego serwisu.Ustawienia te zawsze można zmienić.Szczegółowe informacje o plikach Cookies znajdują się w Polityce Prywatności