Powiększ czcionkę:

Drukuj

Innowacyjne rozwiązania obsługowe

  Indywidualny Opiekun Klienta

Firmom zatrudniającym powyżej 100 osób przydzielamy indywidualnego Opiekuna, który pozostaje w ścisłym kontakcie z Klientem i odpowiada za sprawny oraz komfortowy przebieg współpracy.

  Portal Pacjenta

Do dyspozycji naszych Pacjentów oddaliśmy nowoczesne internetowe rozwiązanie, które umożliwia rezerwację lub odwołanie wizyty (również dla dziecka), odbiór wyników badań laboratoryjnych z komentarzem lekarskim oraz zadanie  lekarzowi uzupełniającego pytania do wizyty. Pacjenci za pośrednictwem Portalu zyskują także dostęp do e-Karty Pacjenta, listy wystawionych skierowań, mają także wgląd w historię odbytych wizyt. Portal Pacjenta jest dostępny także w wersji mobilnej.

  e-Karta Pacjenta

Imienna karta identyfikacyjna w formie elektronicznej dostępna jest na Portalu Pacjenta, również w wersji mobilnej. W razie zmiany nazwiska lub zakresu świadczeń następuje automatyczna aktualizacja e-Karty Pacjenta.

  Ogólnopolska infolinia

Wybór opcji połączenia skraca czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem. Dzięki temu Pacjent może szybciej zarezerwować lub odwołać termin wizyty albo badania oraz uzyskać potrzebne informacje. Nasi konsultanci obsługują Pacjentów także w języku angielskim.

  SMS-owe przypominanie o terminach badań i konsultacji

Pacjenci otrzymują SMS z powiadomieniem o zaplanowanej wizycie, dzięki czemu nie muszą o niej pamiętać. Wizyty mogą również odwołać poprzez SMS, zwalniając terminy dla pozostałych Pacjentów oczekujących na badania lub konsultacje.

  Telefoniczna Informacja Medyczna

Nasi specjaliści - lekarze, pielęgniarki oraz ratownicy medyczni, udzielają porad przez całą dobę. Pacjenci mogą także uzyskać informacje o dyżurach szpitali.

  Elektroniczna dokumentacja medyczna

Lekarze we wszystkich placówkach LUX MED i Medycyny Rodzinnej mają elektroniczny dostęp do historii medycznej Pacjenta i zdjęć RTG z radiologii cyfrowej. System obejmuje także skany medycznej dokumentacji zewnętrznej, kalendarze wizyt, rejestrację, opis medyczny, wystawianie recept.

  Monitorowanie jakości obsługi

Prowadzimy ciągły monitoring satysfakcji Pacjentów poprzez ankiety wysyłane mailowo po wizycie u lekarza, cykliczne ankiety satysfakcji z usług oraz ankiety dostępne na stronie www.


Zobacz, jak łatwe i wygodne jest korzystanie z naszych usług


TKLNixoVR4k


W naszym serwisie wykorzystujemy pliki Cookies. Są one zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celach statystycznych oraz ułatwienia korzystania z serwisu. Ustawienia te zawsze można zmienić. Szczegółowe informacje o plikach Cookies znajdują się w Polityce Prywatności